Korduma kippuvad küsimused | Eesti Rahvusraamatukogu

Korduma kippuvad küsimused

Meelespea ürituse edukaks elluviimiseks

  • Edasta päevakava ja ettekanded meile päev enne üritust, et saaksime need arvutisse valmis panna ja veenduda, et kõik töötab. 

  • Anna kindlasti märku, kui ettekannetes on ka helilõike ja/või videomaterjali. 

  • Teavita konverentsikeskuse meeskonda varakult, kui üritusel on videokõne või -ettekanne. 

  • Hinda ürituse olulisust, näiteks kas soovid seda videos või helis salvestada. 

  • Tee kindlaks, et külalistel on teada konverentsikeskuse ruum, kus üritus toimub ning info parkimise ja ürituse toimumiskohta saabumise võimaluste kohta. 

  • Edasta konverentsikeskusele oma ürituse nimi, et saaksime üles seada suunaviidad. 

  • Kui oled korraldaja, saabu enne külalisi. 

 

Lisateenused

Milliseid lisateenuseid te pakute? 

  • Lisateenustena on võimalik tellida lilleseadet, tõlketehnikat, rinnasilte, PVC bännereid jms. Küsi meilt lisainformatsiooni ja hinnapakkumist. 

Millega arvestada ruumipaigutuse ja ruumide valikul? 

  • Mõtle, millist ruumipaigutust või mööblit, dekoratiivseid elemente kaasata.  

  • Teavita konverentsikeskust, kui ürituse kavas on tantsuline etteaste või muusikaline vahepala, et saaksime ruumi osas sellega arvestada.

Kas teil on olemas eraldi messiala? 

  • Messialana kasutame tavapäraselt fuajeed, mis asub Väikese ja Suure konverentsisaali vahetus läheduses. 

Millistesse konverentsikeskuse ruumidesse pääseb ratastooliga? 

  • Ratastooliga pääseb Suurde ja Väikesesse konverentsisaali ning Milleri Salongi ja Nõupidamisruumi. 

Kas RRi konverentsikeskus aitab üritust reklaamida? 

  • Rahvusraamatukogu ei reklaami majas toimuvaid konverentsikeskuse üritusi oma sotsiaalmeedia kanalites, küll aga saame lisada avaliku ürituse info kodulehe sündmuste kalendrisse. 

Kas ma võin võtta kaasa ürituse reklaammaterjali? 

  • Jah, ürituse päeval saate reklaamplakateid, päevakava jms kinnitada ruumi ustele ja seintele. 

Kuidas korraldada piletimüüki? 

  • Konverentsikeskus piletimüüki ei korralda, kuid kohapealseks müügiks anname sulle heal meelel laua. 

Tehnika

Kuidas üritusele tehnikat valida? 

  • Vastavalt ürituse iseloomule saame aidata valida vajalikku helitehnikat ning leida sobiv valgus- ja videolahendus. 

Kas ürituse ruumides on keegi, kes tehnika ühildamisel abiks on? 

  • Suure konverentsisaali rentimisel on ruumi hinnas tehniku tugi terve ürituse vältel. Ülejäänud ruumides paneme esitlustehnika valmis ja abistame vajadusel ka kaasavõetava tehnika ühildamisel. 

  • Soovitame kindlasti enne üritust meie tehnikule ette saata videomaterjalid, slaidipresentatsioonid, muusikalised failid jm, mis ürituse päeval ettekandmisele tuleb.  

 Soovin ettekandes videot näidata. Kas see on võimalik? 

  • Kõikides meie ruumides on võimalus näidata ettekandes olevaid heli- ja videofaile. Suure saali ürituste puhul paneb videod mängima meie tehnik. 

Kas konverentsil on võimalik pidada videokõne või -ettekannet? 

  • Jah, igas meie ruumis on ekraanile näitamise võimalus. Palun andke sellest soovist teada meili või telefoni teel. 

Kas üritust on võimalik video- või helisalvestada? 

  • Jah, on küll, palun andke meile oma soovist teada meili või telefoni teel. Teenuse hind sõltub vastavalt vajadusele. 

Toitlustus

Mida toitlustuse tellimisel silmas pidada? 

  • Toitlustuse osas tasub mõelda, kas kohvi- või lõunapausi jaoks on piisavalt aega kuni järgmise ettekande või vestlusringini.  

  • Kohvipausi tellides tasub arvestada osalejate võimalike terviseprobleemide ja toitumiseelistustega. 

Kus toitlustamine aset leiab? 

  • Toitlustuse toimumispaiku võib olla mitmeid. Toitlustust saame serveerida nii ürituse toiumumise ruumis, selle lähedusse kui ka majas tegutseva JAHH Catering’i ruumidesse. Viimase eelduseks on toidu/joogi tellimine JAHH Catering’ilt. Soe toit serveeritakse reeglina siiski toitlustaja ruumides.  

 Millal tuleks kinnitada toitlustavate lõplik arv?  

  • Toitlustavate lõplik arv tuleks kinnitada 3 tööpäeva enne üritust. 

 

Parkimine

  •  Konverentsikeskus pakub korraldajale piiratud arvu tasuta parkimiskohti ürituse toimumise ajaks.

            Vajalik on sellekohane teavitus ja autonumbri(te) sisestamine süsteemi.   

  •  Konverentsikeskuse külastajad saavad parkida läheduses olevatesse parklatesse. Lisainfo www.parkimine.ee

  •  Autost kauba või tehnika mahalaadimiseks on lühiajaliseks peatumiseks lubatud sõita peaukse esisele alale.

            Palume parkida vaid peauksest vasakule, rattahoidikute vastu, seina äärde. 

            Kauba sisseveoks saab kasutada peaukse kõrval olevaid külguksi. 

NB! Pöörame tähelepanu asjaolule, et Rahvusraamatukogu vahetus läheduses asub 3 parkimistsooni – kesklinn, südalinn ja vanalinn.  

Kui on tegu suurema üritusega, tuleb läbi mõelda üritusele saabumine. Juhul kui osalejad tulevad näiteks bussidega, on sageli vajalik liikluskorralduse muudatused. 

Ühistransport 

  • Tänu oma heale asukohale Tallinna kesklinnas, 

           pääseb Rahvusraamatukokku busside, tollide ja trammidega. 

           Kõige lähem peatus on Tõnismägi, kuhu sõidavad järgnevad liinid: 

  • Kesklinna poolt: troll nr. 3 ja bussid nr.  16, 17, 17A, 21, 21B, 23, 24, 24A, 42, 48 

  • Kesklinna poole: trollid nr. 1,3 ja bussid nr.  24, 24A, 42 

Broneeringu tühistamine

Broneeringu tühistamine

  • Tellimus on tühistatav ilma kompensatsioonita kuni 31 päeva enne üritust.
     

  • Tellimuste tühistamise kompenseerib klient järgmiselt:
       

    • 30-14 päeva enne ürituse algust tasutakse 15% tellimuse maksumusest   
       

    • 13-7 päeva enne ürituse algust tasutakse 30% tellimuse maksumusest  
       

    • 6-2 päeva enne ürituse algust tasutakse 50% tellimuse maksumusest   
       

    • Päev enne ürituse algust tasutakse 90% tellimuse maksumusest
       

    • Samal päeval tasutakse 100% tellimuse maksumusest